Time For My Love - Photography

wtorek, kwietnia 28, 2015


„Wielu ludzi pyta mnie, dlaczego wciąż noszę ze sobą aparat i dlaczego robię zdjęcia. Wówczas odpowiadam „a dlaczego Ty jesz”? - James Lalropui Keivom
uwielbiam ten cytat, każdy kto kocha to co robi odpowiedziałby tak samo.


Długooooo nic nie było aż przez 10 dni! Małe poświęcenia dla spraw większych - być może niedługo się o tym dowiemy :) Dzisiaj trochę inny wpis, bo nie będzie zdjęć z sesji, których mam w bród, jedna większa czeka na specjalną okazję. Za dwa dni majówka i matury w między czasie (powodzonka maturzyści wiadomo), a ja sobie odpocznę caluteńki tydzień :) 
Niżej parę zdjęć mojego nowego nabytku, pobawię się trochę w fotografię analogową. Piękno samego aparatu chwyta za serce (i oko). Mam nadzieję, że coś mi wyjdzie :) 
Żadne z moich marzeń nie spełniało się tak szybko jak teraz jedno za drugim :)
Nie ma co się rozpisywać raczej, post miał być bardziej o fotografii, ale pisać nie ma zbytnio co, bo cytat u góry wyraża wszystko. Ktoś kto nigdy nie złapał bakcyla fotografii i tak by tego nie zrozumiał co bym tutaj opisała. 
Dwa miesiące i wakacje cudnie!

Wyjątkowo na zdjęciach moja mordencja, jedyne kilka zdjęć, na których jakoś wyszłam i które mi się podobają! Pozdrowienia i podziękowania dla fotografujących hehe :3


SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M









Fot. mój chłopak (zdolna bestia, zdjęcie spoko gdyby nie modelka XD)

Dobra jedno zdjęcie musi być, moje naj wiosenne

Fot. Natalia (wszechstronna bestia, świetny fotograf i fryzjer)

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos